ОНЛАЙН.21

1.Назва проєкту

ОНЛАЙН.21 Спільнота підтримки ведення онлайн бізнесу)

2.Місце реалізації проєкту

_ГО «Світло Свободи»місто Нововолинськ_,вул.Б.Хмельницького 23 підприємці,малий і середній бізнес, громадські організації, освітні організації
3.* Опис проєкту (1. Проблема, на вирішення якої спрямований проєкт, важливість проблеми для міста. 2. Мета та завдання реалізації проєкту. 3. Способи вирішення проблеми; пояснення, чому саме це завдання повинно бути реалізоване і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців. Чи були спроби вирішити цю проблему раніше? 4. Основні заходи проєкту, детально описати що саме має бути зроблено, терміни реалізації. 5. Основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами проєкту. Інформація щодо доступності громадян до вільного користування результатами проєкту. 6. Результати проєкту, що саме залишиться після реалізації проєкту,  чи потрібне подальше фінансування, утримання проєкту і за чиї кошти. Скільки існуватимуть результати проєкту, який вплив на екологію міста?)_______

  1. На сьогоднішній день, в умовах карантинних обмежень важливим є активізація ведення бізнесу онлайн. Для багатьох це є великим викликом та абсолютно новим напрямком в діяльності . 
  2. Мета проекту ОНЛАЙН.21 – створення спільноти для організації, навчання та підтримки ведення онлайн бізнесу для підприємців, малого та середнього бізнесу а також громадських та освітніх організацій.
  3. Для організації  та налагодження онлайн діяльності важливо активізувати цілу систему дій, яку , зазвичай самотужки організувати важко і фінансово дорого .Допомога у налагодженні та супроводі онлайн бізнесу допоможе багатьом підприємцям , малому та середньому бізнесу правильно організувати та вести збут товарів та продукції онлайн, автоматизувати бізнес процеси, для громадських  та освітніх організацій позиціонувати себе , підвищувати якість освітніх послуг . В системному наданні таких послуг раніше спроб не було , Проводились частково, в рамках певних проектів тренінги .
  4. Основні заходи проекту :

-організація практикумів по організації онлайн бізнесу , а саме (2 місяці):

1,Створення власного сайту,інтернет магазину ,презентаційної сторінки  на платформі Вордпрес.

2.Ведення соціальних мереж.

3.Візуальний контент для наповнення профілів.

4.Налаштування реклами, створення чат-ботів, автоматизованої електронної та смс  розсилки повідовлень

5.Розробка стратегії автоматизації ведення бізнесу.

6.Організація просування  на торгівельних платформах та маркетплейсах.

-супровід та підтримка проектів,а саме (2 місяці ):

-створення спільноти для проведення вебінарів, консультацій, постійної підтримки проектів

-організація брифінгів, конференції , обміну досвідом, бізнес шкіл .

  1. Створення проекту, насамперед націлене на допомогу:

– підприємцям, малому та середньому бізнесу які в умовах карантину змушені частково припиняти свою діяльність

– громадським організаціям –  для позиціонування себе в онлайн просторі та залучені інвестування

– працівникам освіти – для створення ефективних , якісних комунікацій та організації освітнього процесу

– випускникам навчальних закладів міста та активній молоді у власному  розвитку , освоєнні нової професії та працевлаштуванні на підприємствах міста .

Анонс та проведення заходів , здобутки та результати висвітлюватимуться  через онлайн ресурси проекту та міста.

6.Однозначно, основне завдання проекту – це результат , а саме :

-збільшення  обємів реалізації  та  продажу послуг і товарів учасників проекту

-залучення інвестування для громадських організацій

-покращення якості освітніх послуг

 

Подальше фінансування планується за рахунок залучення інвестиційних коштів , коштів місцевого бюджету  та коштів від підприємців та підприємств, учасників проекту , які досягли результату у впровадженні і ведені онлайн бізнесу , в чому ми переконані і впевненні у результаті . Кошти будуть використовуватись , в першу чергу, для організації допомоги в онлайн просуванні громадським організаціям ,територіальним громадам, ОСББ,  освітянам та молоді .

  

4.* Орієнтовна вартість проєкту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість)

№ з/п Перелік видатків Орієнтовна вартість, тис. грн.
1. Оплата послуг спікерів. 26 000 грн
2. Річна оплата  онлайн платформи для проведення вебінарів 6 000 грн
3. Проектор +екран для проведення практикумів, тренінгів 12 000 грн
4. Витрати на організацію тренінгів(супутні матеріали, канцелярія, оренда приміщення) 5 000грн
Разом: 49 000 грн
  1. Інші додатки (мапа із зазначеним місцем реалізації проекту, фотографії, креслення, схеми, комерційні пропозиції, аудіо/відео файли, які стосуються цього проєкту тощо).

На даний момент погодженно участь у проекті наступних спікерів – практиків :

  1. Ангеліна Власюк, спеціалістка з досвідом 4 роки у сфері SMM, лекторка, бренд-менеджерка , маркетолог та засновниця проекту Clever SMM.

https://www.facebook.com/angevlas

 

Авторський курс SMM Intensive

Дводенний авторський курс про просування в соціальних мережах з нуля. Проводився 4 рази у Львові, 1 раз в Ковелі, 1 раз в Нововолинську.

Деталі з останніх курсів за посиланням: https://www.facebook.com/events/241557190173803/

https://www.facebook.com/events/173146847360640/

Також регулярно виступає в ролі спікера та тренера на тему SMM просування та особистого бренду для громадських організацій та соціальних ініціатив.

Деталі за посиланням:

  1. Львівський обласний молодіжний центр https://www.facebook.com/events/2279921532314403/
  2. Українська академія лідерства (Харківський осередок) https://www.instagram.com/p/B7lIHXKB6rZ/

 

  1. Молодіжний центр Місто Ідей (Ковель) https://www.facebook.com/ideascitykovel/photos/a.590187424830198/686650928517180/?type=3&theater

 

  1. Zero Waste Weekend https://www.facebook.com/zerowastelviv/photos/gm.584235448785101/2702158816514443/?type=3&theater

 

  1. Urban biblioteka (Львів) https://www.facebook.com/events/935500516794546/

 

  1. Олена Рижук , SMM –спеціалістка, контент –мейкетка із досвідом роботи 3-х років , 15+проєктів.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100016894095550

  1. Вадим Сахарчук та Ернест Козінець , засновники веб-студії XSTREAM – STUDIO

https://xstream-studio.com/

 

Концепцією запрошення спікерів є орієнтація на приналежність їх до нашого міста . Так запрошені , на даний момент спікери реалізували та допомагали у реалізації не одного  проекту у нашому місті. Є випускниками навчальних закладів нашого міста – Нововолинського електромеханічного коледжу.

Примітка 1: пункти, позначені * є обов’язковими для заповнення.