Стіни  не мовчать

1.* Назва проєкту

«Стіни  не мовчать»

Створення першого сучасного муралу професійними вуличними художниками та молоді Нововолинська

2.* Місце реалізації проєкту

Трансформаторна підстанція за будинком культури .Маємо попереднє усне домовлення про реалізацію проєкту  з керівництвом РЕСУ

3.* Опис проєкту

(1. Проблема, на вирішення якої спрямований проєкт, важливість проблеми для міста. 2. Мета та завдання реалізації проєкту. 3. Способи вирішення проблеми; пояснення, чому саме це завдання повинно бути реалізоване і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців. Чи були спроби вирішити цю проблему раніше? 4. Основні заходи проєкту, детально описати що саме має бути зроблено, терміни реалізації. 5. Основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами проєкту. Інформація щодо доступності громадян до вільного користування результатами проєкту. 6. Результати проєкту, що саме залишиться після реалізації проєкту,  чи потрібне подальше фінансування, утримання проєкту і за чиї кошти. Скільки існуватимуть результати проєкту, який вплив на екологію міста?)

Нововолинськ – дуже молоде індустріальне місто на карті Волинської області. Свого часу в місті проживали круті вуличні художники, але зараз молодь немає зразків, як  можна реалізувати свій творчий потенціал. Тому місто рясніє різного роду «написами» на стінам і ноді це без змістовні каракулі, іноді не цензурна лексика, або й того гірше (реклама каналів продажу заборонених речовин).

Даний проект охопить значну частину містян та гостей, так як буде відбуватися у центральній частині міста на дуже прохідній вулиці де постійно гуляють молоді люди, молоді батьки та й решта мешканців міста та буде мати підтримку в ЗМІ та соцмережах.

 

Він згуртує громадян різного віку та світогляду для  втілення у життя соціально-мистецького проекту по створенню арт об’єкту, який має на меті поєднати в створенні цього стінопису молодих талановитих нововолинців та професійних вуличних художників . Захід створить можливості для реалізації художниками своїх талантів, підштовхне громаду, а особливо молодь, до потягу до прекрасного, що надалі піде на користь, як для розвитку окремих індивідів, так і громади в цілому. І може стати першим, який започаткує серію створення муралів, для осучаснення міста і дати можливість громаді отримати доступ до сучасного мистецтва, а молодь зможе знайти себе.

Об’єкт буде слугувати туристичною принадою в місті та посприяє іміджу. Задіяння усіх охочих

громадян до створення цього простору спонукатиме містян до висловлення (або і формування)

власної думок про мистецтво, роботу в команді, а також знаходження компромісів у питаннях.

Дозволить запрошувати цікавих особистостей з інших міст, громад, регіонів для обміну та співпраці.

Проєкт повинен дати поштовх до роздумів, зміни вибору життєвого стилю, мотивації,

саморозвитку, самореалізації та бажання змінювати світ на краще. Розголошення у місцевих і

регіональних ЗМІ може дати поштовх сусіднім містам, провести проекти на активізацію і згрупування

громади.

 

Результати на локальному рівні:

1. Зменшення випадків вандалізму та травматизму художників

  1. Створення масштабного арт-фестивалю на туристичній мапі області.
  2. Знайомство та згрупування активних громадян міста, для подальшого втілення нових проектів.
  3. Збільшення зацікавленості жителів міста творчістю, самовираженням, самореалізацією та комонукацією між собою.
  4. Зацікавлення громади у підвищенні естетичної краси Нововолинська та зміни його іміджу.
  5. Збільшення людино потоку у центральній частині міста
  6. Покращення комунікації між громадою та владою.

Результати на глобальному рівні:

  1. Популяризація Нововолинська як мистецького осередку в області та зміна його іміджу.
  2. Просування ідеї мистецтва для всіх у повсякденному житті.
  3. Зміна поглядів на мистецтво та питання, які воно підіймає.
  4. Зниження рівня байдужості до соціальних процесів.
  5. Заохочення туристів познайомитися з містом ближче.
  6. Вплив на подальші життєві позиції містян, мотивація до змін.
  7. Створення події, яке зможе показати згуртованість містян

 

Заходи проекту спрямовані безпосередньо на підвищення зацікавленості містян у мистецтві, комунікації, створенні чогось нового. Згрупування усіх верств населення міста перед виконанням творчої задачі.

Проєкт слугувати для можливістю для художників вийти із «тіні» також естетичній  насолоді тисячі нововолинців. Кожен житель зможе відчути себе частиною команди, яка  вносить незабутню деталь у рідне місто. Цей захід дозволить підвищити привабливість скверу за Будинком культури, а також зміни іміджу в області. Активна співпраця зі ЗМІ та місцевою владою дозволить провести все на найвищому рівні та показати це все на місцевих телеканалах та на шпальтах газет.

 

Структура проекту

1.Розробка макету і рекламної продукції заходу для ЗМІ та популяризація ідеї в соцмережах:

підвищення зацікавленості в проекті, залучення більшої кількості волонтерів та активістів, налагодження співпраці громади та влади

 

2.Організація команди та волонтерів налагодження плану реалізації:

Організація роботи команди і складання плану виконання робіт

 

  1. Офіційне відкриття проекту:

Активізація громадян, презентація талановитої молоді міста та запрошених художників, зміна відношення до мистецтва на вулицях міста, самореалізація учасників

  1. Офіційне закриття проекту:

Проведення фестивалю презентація готового арт-об’єкту в місті, виклик задоволення у всіх учасників та містян.

 

Загалом проект має на зменшити вандалізм та знизити рівень травматичності художників та пробудження свідомості громадян і впровадженням мистецтва у повсякденне життя нововолинців.

Міські комунальні служби будуть здійснювати нагляд за збереженням цілісності проект. Передбачається часткове оновлення фарби на місцях її зносу за рахунок небайдужих. Втілення такого масштабного проекту дозволить згрупувати активну частину громади міста для втілення подальших задумів на користь громадян.

Поступово проект охоплюватиме все більшу кількість містян завдяки розміщенню в центрі міста, та рекламі у ЗМІ та соцмережах

 

Проект просуватиметься шляхом інформування у місцевих засобах масової інформації та через інформаційні ресурси партнерів та популяризацію через групи у соцмережах.

Учасники ініціативної групи мають налагоджену комунікацію із представниками місцевих ЗМІ та волонтерами для роботи в соцмережах.

 

4.* Орієнтовна вартість проєкту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість)

№ з/п Перелік видатків Орієнтовна вартість, тис. грн.
1. Закупівля необхідної аерозольної фарби для створення муралу 25 000,00 грн
2. Оренда будівельних лісів на час виконання створення муралу 7 500,00 грн
3. Оплата роботи художників, дорога, проживання, харчування. 15 000,00 грн
4. Закупівля засобів захисту для всіх учасників процесу 2 000.00 грн
Разом: 49 500 грн.
  1. Інші додатки (мапа із зазначеним місцем реалізації проекту, фотографії, креслення, схеми, комерційні пропозиції, аудіо/відео файли, які стосуються цього проєкту тощо).