Комунікація про гарну поведінку в міському транспорті та на вулицях міста

1.* Назва проєкту (має відображати зміст та мету проєкту,  і бути викладена лаконічно одним реченням та містити не більше 15 слів. Слід уникати занадто узагальнених, абстрактних чи «поетичних» назв, які потребують додаткових пояснень щодо змісту проєкту):
Комунікація про гарну поведінку в міському транспорті та на вулицях міста

2.* Місце реалізації проєкту (адреса, назва об’єкту щодо якого планується реалізувати проєкт) громадський транспорт міста Нововолинська, бульвар Шевченка та проспект Перемоги

3.* Опис проєкту (1. Проблема, на вирішення якої спрямований проєкт, важливість проблеми для міста. 2. Мета та завдання реалізації проєкту. 3. Способи вирішення проблеми; пояснення, чому саме це завдання повинно бути реалізоване і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців. Чи були спроби вирішити цю проблему раніше? 4. Основні заходи проєкту, детально описати що саме має бути зроблено, терміни реалізації. 5. Основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами проєкту. Інформація щодо доступності громадян до вільного користування результатами проєкту. 6. Результати проєкту, що саме залишиться після реалізації проєкту,  чи потрібне подальше фінансування, утримання проєкту і за чиї кошти. Скільки існуватимуть результати проєкту, який вплив на екологію міста?)_____

 

У місті Нововолинськ діє громадський транспорт. Щодня перевозить тисячі мешканців. Іноді трапляються неприємні ситуації, виникають конфлікти і це стає джерелом стресу для людей, в якому зазвичай вже не до гарних манер.

Тому я розробив серію плакатів, щоб стимулювати гарну поведінку пасажирів. Я вирішив звернути увагу на ті речі, які варто було б робити добре, і дякувати людям, які роблять саме так. Спробуємо заохочувати правильну поведінку і не ображати за неправильну, бо всі люди варті поваги та часто роблять неправильно несвідомо, не замислюючись, як робити краще.

__Меседжі, які намагаюсь донести:

  • Поступатись місцями тим, кому воно потрібніше. І це не обов’язково якісь пільгові категорії пасажирів.
  • Не розмовляти голосно в мікроавтобусі
  • Вчасно сплачувати за проїзд
  • Не заважати виходити людям із транспорту. Це дуже прискорює висадку і посадку, а люди менше нервують.
  • Чітко і завчасно попереджувати водія про зупинку
  • Поважати особистий простір людей.
  • Сидіти вдома, якщо хворі.

Окрім комунікацій у громадському транспорті, уважаю за потрібне проводити інформаційну кампанію і на вулицях міста.
Основні меседжі:

  • Дякую, що не смітиш. Новік дуже радий, і ми теж.
  • Не ламай мене повністю. Бережи все те, що навколо тебе)
  • Посміхайся, і всі навколо стануть щасливіші
  • Твори добро, і будеш усім БРО
  • Місто файне, коли файні МИ
    люби, роби, твори
  1. Мета та завдання проєкту: зробити проїзд у громадському транспорті культурним та комфортним для усіх пасажирів. А на вулицях міста підтримувати гарний настрій, чистоту та мотивацію мешканців.
  2. Місто повинно змінюватись у кращу сторону. І творити зміни у ньому повинні його ж мешканці. Тому варто розпочинати маленькими кроками вдосконалюватись кожному нововолинцю. Цей проєкт стане акселератором для культорної і ментальної трансформації громадян міста.

У 2017 році був реалізований проект ‘’Корисні знаки’’ ГО “МРЦ”Нові крила” за підтримки Британської Ради в Україні та Фонду Ігоря Гузя “Прибужжя”.

  1. Основні заходи проєкту:
  2. розробка дизайну наклейок та постерів
  3. отримання дозволу на розклейку наліпок у власників маршруток
  4. друк наклейок формату А4 у кількості 90 шт. у ‘’Студія Друку’’
  5. друк постерів для сітілайтів у кількості 5 шт у ‘’Студія Друку’’
  6. орендування сітілайтів у кількості 5 шт., терміном на місяців у ‘’Студія Друку’’
    *термін реалізації 3 місяці

5.Цільовою аудиторією проєкту є молодь віком від 18 до 35 років, які користуються громадським транспортом та ходять вулицями міста.

  1. У результаті діяльності проєкту, у користувачів громадського транспорту буде менше стресових ситуацій, конфліктів та буде більше гарних манер. Пасажири бачитимуть перед собою нагадування, що не потрібно голосно розмовляти і поважати особистий простір людей. Це зробить проїзд у транспорті комфортнішим.

Завдяки комунікації на вулицях, наше місто стане містом культурних, доброзичливих і щасливих людей.

4.* Орієнтовна вартість проєкту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість)

№ з/п Перелік видатків Орієнтовна вартість, тис. грн.
1. Наклейки у форматі А4, 90шт 1200
2. Оренда сітілайтів на 6міс, 5 шт 30 000
3. Друк постерів на сітілайт, 5 шт 900
4. Дизайн 2000
Разом: 34 100
  1. Інші додатки (мапа із зазначеним місцем реалізації проекту, фотографії, креслення, схеми, комерційні пропозиції, аудіо/відео файли, які стосуються цього проєкту тощо).Примітка 1: пункти, позначені * є обов’язковими для заповнення.